Aparició en mitjans

El Servei d’Urgències de l’Hospital de Reus participa al SEMES 2026

Publicat el 23/06/2026 Urgències Xarxa social

Els professionals del Servei d’Urgències de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus van tenir una destacada participació al 36è Congrés Nacional de la SEMES.

L’equip d’Urgències de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus va participar al Congrés Nacional de la Societat Espanyola de Medicina d’Urgències i Emergències (SEMES), celebrat a Donostia-Sant Sebastià. La trobada va permetre compartir coneixement, experiències i les darreres novetats en l’àmbit de la medicina d’urgències.

Font: X (formerly Twitter)